Autor |
Wiadomość |
beata szymańczuk |
Wysłany: Nie 22:27, 24 Lut 2008 Temat postu: |
|
myślę, że zarówno chłopcy jak i dziewczęta powinni mieć możliwość poznania prac tzw. typowo męskich i tych zaklepanych dla dziewcząt |
|
|
Grażyna Świątczak |
Wysłany: Nie 21:45, 24 Lut 2008 Temat postu: |
|
Sama nie wiem ; w mojej klasie chłopcy chętniej przyszywali guziki i robili pompony niż dziewczyny |
|
|
Danuta Paś |
Wysłany: Nie 21:41, 24 Lut 2008 Temat postu: |
|
PODZIAł NA GRUPY!? - nie wiem czy to dobry pomysł. Można tak zaplanować swój plan wynikowy aby uczniowie ( chłopcy i dziewczęta ) wspólnie realizowali dany temat. Nikomu nie zaszkodzi poznanie zasad wbijania gwoździa czy tez przyrządzenia sałatki. Realizowałam temat: "wyszywanki matematyczne" i uwierzcie chłopcy nie gorzej od dziewcząt radzili sobie z igła i nitką. |
|
|
Danuta Gajdemska |
Wysłany: Sob 22:46, 23 Lut 2008 Temat postu: |
|
Ja zgadzam się z Wioletką. Trzeba łamać stereotypy, że np. do szycia i gotowania to nadają się tylko dziewczęta, a to wbijania gwoździ to chłopcy. Prowadzę koło regionalne, na które przychodzą też chłopcy, a jak pięknie wyszywają!! Dziewczyny wręcz im zazdroszczą talentu i nikt ich nie wyśmiewa. Dziewczyna z młotkiem w ręku też moim zdaniem może dużo i dobrego zdziałać. Wystarczy tylko dać im szansę, możliwości wykazania się. Oczywiście nic na siłę, ale spróbować warto. |
|
|
Kaszubska |
Wysłany: Sob 10:00, 23 Lut 2008 Temat postu: |
|
Z praktycznego punktu widzenia to nie wiem bo nie uczę technuiki. mogę czysto teoretycznie stwierdzić że kiedyś technika miała sens. |
|
|
barbara sembratowicz |
Wysłany: Sob 9:55, 23 Lut 2008 Temat postu: |
|
Podział na grupy - jestem za!!! |
|
|
magdalena serwin |
Wysłany: Sob 0:16, 23 Lut 2008 Temat postu: |
|
Nie wiem dlaczego nie wyświetliły się moje dane, więc powtarzam jeszce raz: Program powinien być dostosowany do możliwości ucznia. Podział na dziewczynki i chłopców- nie koniecznie. Pracuję w szkole specjalnej z grupą mieszaną i uczniowie bardzo chętnie uzupełniają się na zajęciach. |
|
|
Gość |
Wysłany: Pią 22:35, 22 Lut 2008 Temat postu: |
|
Program powinien być dostosowany do możliwości ucznia.Podział na dziewczynki i chłopców- nie koniecznie. Pracuję w szkole specjalnej z grupą mieszaną i uczniowie bardzo chętnie uzupełniają się na zajęciach. |
|
|
ania kłosowicz- drewniak |
Wysłany: Pią 22:17, 22 Lut 2008 Temat postu: |
|
Pomysł jest dobry, ale podział na chłopców i dziewczynki wcale mi się nie podoba. Uważam że mieszana grupa świetnie się sprawdzi. Mam w klasie dziewczynki które świetnie sprawdzają się w pracach męskich i chłopców którzy pięknie np: wyszywają. |
|
|
Dorota Czernisz |
Wysłany: Pią 22:04, 22 Lut 2008 Temat postu: |
|
zdecydowanie programy powinny iść w kierunku zmian cywilizacyjnych |
|
|
Anna Sobczyńska |
Wysłany: Pią 21:51, 22 Lut 2008 Temat postu: |
|
Program powinien być dostosowany do możliwości i zainteresowań uczniów. |
|
|
Barbara Podwyszyńska |
Wysłany: Pią 20:29, 22 Lut 2008 Temat postu: |
|
zgadzam się z stwierdzeniem że klasa powinna byc podzielona na grupe dziewczat i chlopców |
|
|
sylwia.ejsmont |
Wysłany: Pią 19:47, 22 Lut 2008 Temat postu: |
|
Niestety tak mało godzin przeznaczonych jest na technikę, że podział na grupy to około 7 godzin na semestr dla dziewcząt i 7 dla chłopców....to chyba troche za mało... |
|
|
Robert Gierszewski |
Wysłany: Pią 19:25, 22 Lut 2008 Temat postu: |
|
Podział na grupy to podstawa dalszego rozwoju techniki.Czas pokazał ,że łączenie nie ma sensu. |
|
|
irenalesser |
Wysłany: Pią 18:02, 22 Lut 2008 Temat postu: |
|
Kiedy klasa liczy 10 dzieci podział na grupy jest niepotrzebny. Wszyscy powinni posiadać ogólne umiejętności przydatne w życiu codziennym zarówno dziewczynnki jak i chłopcy. Dlatego tylko od nas zależy jakich umiejętności nauczymy naszych uczniów. Problemem może być jednak brak pracowni i ilość godzin. |
|
|