Autor |
Wiadomość |
beata szymańczuk |
Wysłany: Nie 22:21, 24 Lut 2008 Temat postu: |
|
nie powinno się łączyć przedmiotów |
|
|
Danuta Gajdemska |
Wysłany: Sob 22:16, 23 Lut 2008 Temat postu: |
|
Łączenie przedmiotów przypomina mi reklamę, która mówi o tym, że jak coś jest do wszystkiego, to jest do niczego i to moim zdaniem prawda. Wtłaczanie wielu rzeczy w jeden przedmiot nie bardzo ma sens, ponieważ zawsze coś będzie kosztem czegoś, na pewno ktoś na tym ucierpi a nie zyska. |
|
|
Danuta Paś |
Wysłany: Sob 21:40, 23 Lut 2008 Temat postu: |
|
łączenie tych przedmiotów to wielka pomyłka |
|
|
barbara sembratowicz |
Wysłany: Sob 9:57, 23 Lut 2008 Temat postu: |
|
Jestem z tymi co nie chcą łączyć |
|
|
magdalena serwin |
Wysłany: Pią 23:21, 22 Lut 2008 Temat postu: |
|
Tak jak większość uważam, że łączenie przedmiotów nie ma sensu, to odbije się w przyszłości na dzieciakach. |
|
|
Beata Domagała |
Wysłany: Pią 23:19, 22 Lut 2008 Temat postu: |
|
Brawo Janusz, znam szkołę, w której nie będzie pokoju dla nauczycieli bo już brakuje gabinetów i nie dlatego, że jest dużo uczniów........ |
|
|
ania kłosowicz- drewniak |
Wysłany: Pią 23:03, 22 Lut 2008 Temat postu: |
|
łączenie ma na celu tylko jedno - OSZCZĘDNOŚCI, a dla dzieci oznacza to STRATY !!!!!!!!!! |
|
|
Marta.Sztandera |
Wysłany: Pią 22:13, 22 Lut 2008 Temat postu: |
|
Zgadzam się, że łączenie przedmiotów to kompletna bzdura. Niestety w większości szkół znajdują się tylko pracownie informatyczne co w znacznym stopniu utrudnia prowadzenie techniki. |
|
|
Anna Sobczyńska |
Wysłany: Pią 21:47, 22 Lut 2008 Temat postu: |
|
Treści programowe z tych przedmiotów są tak obszerne, iż łączenie ich ze sobą nie ma sensu. |
|
|
ewa kozak |
Wysłany: Pią 20:44, 22 Lut 2008 Temat postu: łączenie przedmiotów |
|
Janusz ma rację! Łączenie informatyki z techniką nie ma sensu. Stworzylibyśmy człowieka, który umie klikać myszką, ale nie potrafi wkręcić żarówki. Jak każdy może się domyślić informatyka zdominowałaby technikę! |
|
|
Barbara Podwyszyńska |
Wysłany: Pią 20:30, 22 Lut 2008 Temat postu: |
|
zgadzam sie z Januszem |
|
|
irenalesser |
Wysłany: Pią 17:46, 22 Lut 2008 Temat postu: |
|
Łączenie techniki z infornatyką wg mnie nie jest najlepszym rozwiązaniem. Każdy przedmiot jest specyficzny i dlatego został wyodrębniony. Przykłady łączenia plastyki z muzyką w sztukę , biologii z chemią , fizyką i geografią w przyrodę jest nietrafione. Zmniejszyło to tylko liczbę godzin zatracając specyfikę przedmiotu. Obawiam się , że połączenie informatyki z techniką spowoduje , że ten pierwszy stanie się dominującym. |
|
|
Henryk Kropa |
Wysłany: Pią 17:26, 22 Lut 2008 Temat postu: |
|
Prawy do lewego -co wyjdzie kolego? Bzdet. Połączono już plastykę z muzyką iwyszła taaaaaka SZTUUUUKA. |
|
|
Piotr Basałyga |
Wysłany: Pią 16:13, 22 Lut 2008 Temat postu: |
|
Połączenie informatyki i techniki w jeden blok przedmiotowy nie jest najlepszym pomysłem. Może to odbić sie niekorzystnie zarówno na jednym, jak i drugim przedmiocie (zmniejszenie ilości godzin, pominięcie niektórych ważnych treści programowych). |
|
|
Lucyna Wróbel |
Wysłany: Pią 11:23, 22 Lut 2008 Temat postu: |
|
Przedmiotów łączyć nie można, można je tylko korelować. |
|
|